اخبار مهم » پیشخوان » ماه مبارک رمضان » ویژه
کد خبر : 4560
جمعه - ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶

در پی حلول ماه مبارک رمضان بخشدار سیدان پیامی صادر کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیدان،  جلیل اسکندری بخشدارسیدان  در پیامی حلول ماه رمضان؛ ماه نزول قرآن و برکات الهی را تبریک گفت. متن کامل این پیام به شرح زیر است: شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًی لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَی وَالْفُرْقَانِ مژده ای منتظران ماه خدا آمده است ماه شبهای مناجات و دعا […]

در پی حلول ماه مبارک رمضان بخشدار سیدان پیامی صادر کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیدان،  جلیل اسکندری بخشدارسیدان  در پیامی حلول ماه رمضان؛ ماه نزول قرآن و برکات الهی را تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًی لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَی وَالْفُرْقَانِ
مژده ای منتظران ماه خدا آمده است
ماه شبهای مناجات و دعا آمده است
ماه دلدادگی بنده به معبود رسید
برسرسفره شاهانه گدا آمده است…

خداوند متعال را شاکریم که توفیق و عنایت بندگی و عبادت در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در سرنوشت مان عطا فرمود و فرصتی فراهم آورد تا با عبادت و شکرگزاری در ماه تهذیب و تزکیه نفس با یاری از درگاه مهر بی‌نهایتش به آرامش معنوی دست یابیم.

امید است همه ما از سفره پربرکت فیوضات الهی در ماه مناجات و دعا به نحو مطلوب و شایسته بهره‌مند شویم و با تهذیب نفس و خضوع و خشوع در قبال پروردگار جهانیان، دل‌ها و جان‌ها را در آسمان رحمت واسعه الهی جلا دهیم، توصیه های بهداشتی را جدی بگیریم، هرخانه را به یک پایگاه سلامت جسم و روح تبدیل، و محیطی سرشار از نشاط و معنویت در میان خانه و جامعه ایجاد کنیم.

اینجانب به عنوان یک خدمتگزار، حلول ماه نزول قرآن و کتاب آسمانی را به عموم مسلمانان به ویژه مردم شریف، مومن و متدین بخش سیدان تبریک عرض می‌نمایم و ضمن آرزوی قبولی طاعات، عبادات و سلامتی شما، از درگاه حضرت احدیت توفیق بهره‌گیری از فرصت عظیم و معنوی در این ماه عزیز را برای همگان مسئلت می‌نمایم.

جلیل اسکندری
بخشدار بخش سیدان

پایان/