بهداشت » پیشخوان » درمان » سلامت
کد خبر : 4642
سه شنبه - ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
به همت آموزش و پرورش شهرستان مرودشت صورت گرفت:

تجلیل از مدافعان سلامت بیمارستان شهید مطهری مرودشت

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرودشت گفت: آنچه به مردم و جامعه آرامش می‌دهد تلاش بی وقفه و شبانه روزی و جهادی جامعه بزرگ بهداشت و سلامت میباشد که جا دارد از این خدمت صادقانه کمال تقدیر را داشته باشیم.

تجلیل از مدافعان سلامت بیمارستان شهید مطهری مرودشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیدان  به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مرودشت به مناسبت هفته سلامت مدیر آموزش و پرورش شهرستان به همراه معاون پرورشی و تربیت بدنی، معاون آموزش ابتدایی و جمعی از کارشناسان این اداره از پرستاران بخش کرونا بیمارستان شهید مطهری با اهدای گل و هدایا تقدیر کردند.

در این مراسم مرتضی چراغی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مرودشت ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی و خالصانه پرسنل بیمارستان به ویژه پرستاران بخش کرونا که ایثارگرانه مشغول کمک به بیماران هستند گفت: آنچه به مردم و جامعه آرامش می‌دهد تلاش بی وقفه و شبانه روزی و جهادی جامعه بزرگ بهداشت و سلامت میباشد که جا دارد از این خدمت صادقانه کمال تقدیر را داشته باشیم.

چراغی افزود: همه ما باور داریم که با همدلی و تلاش شبانه روزی بر شیوع این ویروس خطرناک غلبه خواهیم یافت و پیروزی در این میدان را نیز بزودی و به خواست خداوند متعال جشن می گیریم.

در ادامه دکتر هاشم شریفیان رییس بیمارستان شهید مطهری مرودشت اذعان کرد: همدلی، مهربانی و نگاه انسان دوستانه شما موجب قوت قلب پرسنل این بیمارستان در چنین روزهای سخت میشود که انشاالله با یاری خدا و پشتوانه و همراهی مردم و مسئولین کرونا را شکست خواهیم داد.

پایان/