اخبار مهم » پیشخوان » گفتگو » ورزش » ورزشهای رزمی » ویژه
کد خبر : 4986
پنجشنبه - ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۹

بانوی کاتا کار سیدانی در جایگاه سوم مسابقات کشوری ایستاد

سیده فائزه سجادیان بانوی کاتا کار سیدانی در این دوره از مسابقات پس از نیلوفر ذاکری از استان اصفهان و هانیا پناهی از کردستان توانست مقام سوم را در این دوره از مسابقات کسب کند.

بانوی کاتا کار سیدانی در جایگاه سوم مسابقات کشوری ایستاد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیدان، رقابت های مجازی کاتای کشوری در بخش دختران با درخشش بانوی کاراته کای سیدانی همراه شد که در این دوره از مسابقات سیده فائزه سجادیان با درخشش خود توانست در جایگاه سوم بایستد.

سیده فائزه سجادیان بانوی کاتا کار سیدانی در گفتگو با ما اظهار داشت: ۲ طلای بین المللی، ۴ طلا، ۲ نقره و ۱ برنز کشوری و ۱۳ طلای استانی ماحصل ۵ سال فعالیت در ورزش است که با تلاش و پشتکار خودم و راهنمایی و آموزش های مربی ام آسیه مردانی و مژده مردانی توانستم در این جایگاه ها برای شهرم افتخار کسب کنم.

سجادیان هدف از فعالیت در این رشته را آماده شدن برای مسابقات المپیک و میادین جهانی کاراته دانست و گفت: برگزاری مسابقات به صورت مجازی پنجره ای تازه را برای ورزش باز کرد و باعث شد ورزشکاران با هر شرایط و امکانات محدود بتوانند در مسابقات شرکت کنند گرچه در گذشته امکان شرکت در مسابقات برای همه ورزشکاران میسر نبود.

بانوی کاتا کار سیدانی تاکید کرد: آینده ورزش در سیدان منوط به امکانات بیشتر در سالن های ورزشی است.

وی افزود: با حمایت و اهمیت دادن به ورزش توسط خانواده ها در آینده شاهد درخشش ورزشکاران و گسترش استعدادهای بیشتری خواهیم بود.

سیده فائزه سجادیان بانوی کاتا کار سیدانی در این دوره از مسابقات پس از نیلوفر ذاکری از استان اصفهان و هانیا پناهی از کردستان توانست مقام سوم را کسب کند.

پایان/