اخبار مهم » بهداشت » پیشخوان » پیشنهاد ویژه » درمان » سلامت » طبیعت » گفتگو » ویژه
کد خبر : 5196
سه شنبه - ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
در گفتگو با بخشدار سیدان مطرح شد:

تفرجگاه های بخش سیدان بازگشایی شد/بازگشایی تفرجگاه ها به منزله ریشه کن شدن ویروس کرونا نیست

بخشدار سیدان گفت: بازگشایی اماکن عمومی و تفرجگاه ها به منزله ریشه کن شدن ویروس کرونا نیست و مردم بایستی ویروس کرونا را جدی بگیرند و هر کدام از ما در خانه و جامعه یک کارشناس بهداشت باشیم.

تفرجگاه های بخش سیدان بازگشایی شد/بازگشایی تفرجگاه ها به منزله ریشه کن شدن ویروس کرونا نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیدان، جلیل اسکندری بخشدار سیدان صبح امروز در گفتگو با ما از بازگشایی مسیر تفرجگاه های شهر و روستاهای بخش سیدان خبر داد و اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته و بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا شهرستان مرودشت و کمیته امنیتی و بهداشتی بخش، مسیر تفرجگاه ها درسطح بخش بازگشایی شد.

اسکندری گفت: به منظور رفاه حال مردن فهیم و قدرشناس بخش سیدان، گردشگران، مهمانان و مسافرین گرامی از روز سه شنبه ۶ خرداد ماه مسیر تفرجگاه های شهر و روستاهای بخش سیدان بازگشایی و کمافی السابق برای استفاده عموم آزاد می باشد.

بخشدار سیدان با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در ادامه عنوان کرد: از همه کسانی که از ابتدا تا امروز در جهت ریشه کن کردن بیماری کرونا تلاش کرده اند و همکاری داشتند تقدیر و تشکر می کنم.

این مقام مسئول افزود: از مردم فهیم بخش، به خصوص ساکنین شهر سیدان، فاروق، سیوند و تمامی روستاهای تابعه عاجزانه و ملتمسانه درخواست دارم که از رفت و آمدهای غیرضروری پرهیز کنند و اصول و نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را بیش از پیش به صورت کامل و جدی رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه بازگشایی اماکن عمومی و تفرجگاه ها به منزله ریشه کن شدن ویروس کرونا نیست بیان کرد: مردم بایستی ویروس کرونا را جدی بگیرند و هر کدام از ما در خانه و جامعه یک کارشناس بهداشت باشیم.

اسکندری تصریح کرد: در مسیر زندگی باید دستگیر و راهنمای یکدیگر باشیم نه مچ گیر و ایرادگیر چرا که زمانی می توانیم کرونا را شکست دهیم که من و شما در کنار همدیگر ما شویم.

 

سیدان

جلیل اسکندری

سیدان

مناطق تفریحی سیدان

سیدان

سرآسیاب سیدان

بازگشایی سرآسیاب سیدان