به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیدان، جلیل اسکندری بخشدار سیدان صبح امروز در گفتگو با ما از بازگشایی مسیر تفرجگاه های شهر و روستاهای بخش سیدان خبر داد و اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته و بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا شهرستان مرودشت و کمیته امنیتی و بهداشتی بخش، مسیر تفرجگاه ها درسطح بخش بازگشایی شد.

اسکندری گفت: به منظور رفاه حال مردن فهیم و قدرشناس بخش سیدان، گردشگران، مهمانان و مسافرین گرامی از روز سه شنبه ۶ خرداد ماه مسیر تفرجگاه های شهر و روستاهای بخش سیدان بازگشایی و کمافی السابق برای استفاده عموم آزاد می باشد.

بخشدار سیدان با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در ادامه عنوان کرد: از همه کسانی که از ابتدا تا امروز در جهت ریشه کن کردن بیماری کرونا تلاش کرده اند و همکاری داشتند تقدیر و تشکر می کنم.

این مقام مسئول افزود: از مردم فهیم بخش، به خصوص ساکنین شهر سیدان، فاروق، سیوند و تمامی روستاهای تابعه عاجزانه و ملتمسانه درخواست دارم که از رفت و آمدهای غیرضروری پرهیز کنند و اصول و نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را بیش از پیش به صورت کامل و جدی رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه بازگشایی اماکن عمومی و تفرجگاه ها به منزله ریشه کن شدن ویروس کرونا نیست بیان کرد: مردم بایستی ویروس کرونا را جدی بگیرند و هر کدام از ما در خانه و جامعه یک کارشناس بهداشت باشیم.

اسکندری تصریح کرد: در مسیر زندگی باید دستگیر و راهنمای یکدیگر باشیم نه مچ گیر و ایرادگیر چرا که زمانی می توانیم کرونا را شکست دهیم که من و شما در کنار همدیگر ما شویم.

 

سیدان

جلیل اسکندری

سیدان

مناطق تفریحی سیدان

سیدان

سرآسیاب سیدان

بازگشایی سرآسیاب سیدان