اخبار مهم » امنیتی و دفاعی » پیشخوان » پیشنهاد ویژه » سیاست » مجلس » ویژه
کد خبر : 5311
چهارشنبه - ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
امام جمعه بخش سیدان در مراسم ارتحال امام خمینی(ره):

انقلاب اسلامی یک انقلاب ابرقدرت اسلامی است/فسادهای دولتی انقلاب را تهدید می کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیدان، مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در مصلی نماز جمعه سیدان برگزار شد. حجت الاسلام و المسلمین حمید رضا رستگار امام جمعه بخش سیدان در این مراسم ضمن عرض تسلیت این ایام اظهار داشت: انسان صاحب ۳ نفس لوامه، اماره و مطمئنه است که همه انسان ها دارای نفس […]

انقلاب اسلامی یک انقلاب ابرقدرت اسلامی است/فسادهای دولتی انقلاب را تهدید می کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیدان، مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در مصلی نماز جمعه سیدان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حمید رضا رستگار امام جمعه بخش سیدان در این مراسم ضمن عرض تسلیت این ایام اظهار داشت: انسان صاحب ۳ نفس لوامه، اماره و مطمئنه است که همه انسان ها دارای نفس لوامه و اماره هستند.

وی با اشاره به اینکه نفس مطمئنه فقط مخصوص اولیای خدا است گفت: حضرت امام خمینی (ره) به نفس مطمئنه رسیده بود و یک انسان عارف، عالم، فقیه، سیاست مدار و مبارزه گر بود.

رستگار امام خمینی (ره) را یک انسان چندبعدی دانست و تصریح کرد: تا زمانی که اسم انقلاب اسلامی است نام امام (ره) هم می درخشد.

امام جمعه بخش سیدان تاکید کرد: امام تا قبل از اینکه مسئول بشود، انسان شده بود و با نفس خود مبارزه می کرد و لذا کسی که به مقام انسانیت برسد فراموش شدنی نیست.

وی عنوان کرد: امام چون یک فقیه و عارف و اسلام شناس بود، انقلاب اسلامی را بر مبنای قرآن برنامه ریزی کرد و این انقلاب به شکلی قدرتمند شده است که استکبار جهانی نمی تواند نگاه چپ به این انقلاب کند.

رستگار با بیان اینکه انقلاب اسلامی به یک ابرقدرت اسلامی تبدیل شده است گفت: ما باید از درون از این انقلاب محافظت کنیم و از نظر تهدیدات خارج هیچ ترسی نداریم.

امام جمعه بخش سیدان افزود: مدیریت ضعیف و فساد های دولتی انقلاب اسلامی را تهدید می کند.

وی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی با تصویب و اجرایی قانون های اصلاح نظام بانکی، مبارزه با کالای قاچاق، نگاه ویژه به قشر کشاورز و قشر ضعیف جامعه می تواند گره هایی از مشکلات کشور را باز کند.

رستگار خاطرنشان کرد: مجلس بایستی قانون هایی که گره از کار مردم را باز می کند تصویب و اجرایی کند چرا که مردم به این مجلس امید دارند.

پایان/