به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیدان، مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در مصلی نماز جمعه سیدان برگزار شد.

جلال رشیدی نماینده مردم شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در این مراسم اظهار داشت:در سال ۵۷، انقلاب اسلامی با رهبری امام به نتیجه مطلوبی رسید که این انقلاب با تمام توان رو به جلو حرکت کرده است.

رشیدی گفت: آنجایی که به حرف رهبران انقلاب بودیم موفق عمل کرده ایم و پیروز بودیم اما آنجایی که عمل نکردیم شکست خوردیم.

پرورش یافتگان شرق و غرب در لباس پیغمبر هستند

نماینده مردم شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بعد از ۴۰ سال هنوز شاهد پرورش یافتگان شرق و غربی هستیم که در لباس پیغمبر اند و ما باید از اسلام آمریکایی به دور باشیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: در جامعه تفکر سازش گر حاکم شده و اغلب بدنه دولت و جمهوریت نظام با این تفکر شکل گرفته است.

مسئولین به جای حل مشکلات مردم به فکر چیز دیگر هستد.

وی عنوان کرد: مشکلات ما به هیچ عنوان ارتباطی با خارج ندارد بلکه در مسئولینی است که به جای رفع و حل مشکلات مردم به فکر چیز دیگر هستند.

رشیدی با ابراز تاسف در خصوص عملکرد برخی از مسئولین افزود: جلسه ای با حضور رئیس محیط زیست کشور در خصوص آتش سوزی اخیر جنگل های زاگرس تشکیل شد و من متاسفم برای آن مسئولی که می گوید جای نگرانی نیست.

دیدگاه مسئولین باید تغییر کند.

نماینده مردم شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر می خواهیم موفق باشیم باید دیدگاه مسئولین تغییر کند.

این مقام مسئول تاکید کرد: در همین کشور جوانانی هستند که به فناوری های ماهواره، موتور فوق پیشرفته موشک بالستیک و… دست پیدا می کنند اما چون به این قشر فرصت داده نمی شود نمی توانند خودی نشان دهند.

وی با اشاره به اینکه بعد از ۴۰ سال هنوز پراید سوار می شویم گفت: اگر نماینده ای اعتراض کند با تهدید روبه رو می شود و برخی از نمایندگان مجلس نسبت به اعتبارنامه دیگر نمایندگان اعتراض کردند اما با تهدید روبه رو شدند و ما تا آخر ایستاده ایم.

رشیدی با تاکید بر دقت در انتخابات عنوان کرد: اگر مدیران ما می خواستند و تلاش کرده بودند چرخه تولید ما به این شکل نبود.

نماینده مردم شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بیشتر تحریم ها داخلی اند که مربوط به بانک، اداره مالیات و دارایی است و اگر این مشکلات بررسی و رفع شود، وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم نیز حل خواهد شد.

پایان/