اخبار مهم » پیشخوان
کد خبر : 5390
شنبه - ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶

مرگ چوپان بر اثر برخورد با قطار شیراز به تهران

معاون اجتماعی پلیس فارس گفت: بر اثر جراحات وارده چوپان در دم فوت شده است و جسد متوفی برای بررسی بیشتر تحویل پزشک قانونی شد.

مرگ چوپان بر اثر برخورد با قطار شیراز به تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیدان، سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد قطار با چوپان و گله آن در محدوده راه آهن “شیراز-تهران” بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که قطار با یک چوپان کهنسال و گله او به هنگام عبور از ریل به شدت برخورد و بر اثر جراحات وارده، چوپان در دم فوت و ۵ راس دام نیز تلف شده است.

محمدی با بیان اینکه جسد متوفی برای بررسی بیشتر تحویل پزشک قانونی شد، از اهالی روستا و شهروندان خواست نکات ایمنی مربوط به مسیرهای عبور قطار را رعایت کنند.

معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه در این سانحه، عابر پیاده مقصر شناخته شده است، اظهار کرد: به استناد ماده ۱۴ قانون ایمنی راه و راه آهن، عبور انسان و هرگونه وسیله نقلیه و احشام بر روی خطوط راه آهن در غیر محل‌های مجاز ممنوع است و متخلف مسئول هرگونه پیشامد و خسارت وارده است.

پایان/