اخبار مهم » اقتصاد » پیشخوان » پیشنهاد ویژه
کد خبر : 5395
شنبه - ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵

اخلال در عرضه کود شیمیایی در شهرستان مرودشت

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از برخورد با اخلال گران در عرضه کود شیمیایی در شهرستان مرودشت خبر داد.

اخلال در عرضه کود شیمیایی در شهرستان مرودشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیدان به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان، علی مبشری اظهار داشت : طی هفته های گذشته شاهد عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی اوره در شهرستان مرودشت توسط عده ای سودجو بوده ایم که با توجه به حساسیت موضوع ، گشت های مشترک تعزیرات حکومتی در این راستا به طور ویژه ورود کرده اند.

وی با بیان اینکه این محصول در سبد کالاهای اساسی است و فروش آن خارج از شبکه رسمی کارگزاران ممنوع است افزود : در این رابطه و طبق گزارش سازمان صمت ، یک شرکت تعاونی کشاورزی در شهرستان مرودشت مقادیر زیادی کود اوره متعلق به کشاورزان را در بازار آزاد و به قیمت گران تر به فروش رسانده است که برای رسیدگی به تخلف این شرکت تعاونی ، پرونده ای در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس میزان تخلف این شرکت تعاونی را بالغ بر ۶ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود : تعزیرات حکومتی در برخورد با افرادی که به هر نحوی در عرضه اقلام اساسی اخلال می کنند هیچگونه اغماضی نخواهد کرد و پرونده های متخلفین با سرعت و جدیت رسیدگی خواهد شد.

مبشری گفت:از شهروندان تقاضا داریم چنانچه از عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی اطلاعاتی دارند موضوع را به سامانه ۱۲۴ سازمان صمت و یا ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ تعزیرات حکومتی اطلاع داده تا موضوع بلافاصله پیگیری شود.

پایان/