اخبار مهم » بهداشت » پیشخوان » دانش و فناوری » سلامت » علم و دانش » فناوری اطلاعات و ارتباطات
کد خبر : 5445
چهارشنبه - ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵

امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد مرودشت مجازی برگزار می شود

امتحانات از روز دوشنبه دوم تیرماه با همان برنامه قبلی به صورت مجازی ادامه خواهد یافت و امتحانات از دست رفته ۲۹ و ۳۰ و ۳۱ خرداد و یکم تیرماه به ترتیب به روزهای ۱۹ و ۲۰ و ۲۱ و ۲۲ تیرماه انتقال خواهد یافت.

امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد مرودشت مجازی برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، با توجه به افزایش مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان های استان فارس و تصمیم شورای روسای استان، امتحانات پایان ترم این دانشگاه به صورت مجازی برگزار می شود.

 امتحانات تمامی مقاطع به صورت مجازی خواهد بود و تمامی امتحانات (بجز مقطع دکترا که شفاهی برخط و به تشخیص استاد درس بوده و در قسمت جداگانه‌ای در سامانه سیدا برگزار می‌ شود) به صورت تستی خواهد بود و نیازی به حضور استاد و دانشجویان در واحد نخواهد بود.

امتحانات از روز دوشنبه دوم تیرماه با همان برنامه قبلی به صورت مجازی ادامه خواهد یافت و امتحانات از دست رفته ۲۹ و ۳۰ و ۳۱ خرداد و یکم تیرماه به ترتیب به روزهای ۱۹ و ۲۰ و ۲۱ و ۲۲ تیرماه انتقال خواهد یافت.

اساتید محترم نیز مطابق با فایل ها و فیلم های آموزشی اقدام به طرح سوالات تستی حداکثر تا یکم تیرماه می کنند و ضمنا کارگاه های آموزشی مجازی نیز در نظر گرفته شده است.

تمامی امکانات نرم افزار word مانند تایپ فرمول و دیگر موارد خواسته شده در تایپ سوالات قابل دسترسی بوده و لذا می توان از فرمول ها نیز استفاده کرد.

در صورت وجود شرایط برگزاری امتحان مجازی تشریحی اطلاع رسانی خواهد شد لذا تا اطلاع رسانی بعدی مبنا همان امتحان تستی خواهد بود گرچه با توجه به این که سوالات تستی طرح شده توسط اساتید برای هر دانشجو به تصادف توسط سیستم انتخاب می شود و حتی گزینه ها تغییر می کند لذا با توجه به نوع زمان بندی امتحان امکان سوء استفاده به حداقل رسیده و جای نگرانی نیست.

دانشجویان می بایست در هنگام پاسخگویی از عدم قطع اینترنت و داشتن کامپیوتر و موبایل سالم مطمئن بوده تا در حین پاسخگویی با مشکلی مواجعه نشوند و  همکاران و دانشجویان می توانند از کمک پشتیبان ها که قبلا شماره آنها به اطلاع رسانده شده است استفاده کنند.

دانشجویانی که به هر دلیل امکانات لازم از قبیل موبایل و کامپیوتر مناسب در دسترس ندارند در صورت تمایل می توانند در زمان مقرر هر امتحان به سالن IT ساختمان ملاصدرا مراجعه نمایند.( لطفا از قبل به این مکان مراجعه و اعلام نمایند) و در خصوص دانشجویانی که در طرح تعاون دانشجویی از واحد مرودشت شرکت نموده و در واحد دیگری امتحان می دهند از این پس مانند سایر دانشجویان در منزل خود به سوالات با توجه به زمان بندی امتحانات پاسخ داده و از طرح تعاون خارج می شوند و نیاز به انجام کار خاصی جهت انصراف از طرح نمی باشد.

دانشجویان دیگر واحدها در استان های دیگر که امتحانات آنها حضوری می باشد و واحد مرودشت را به عنوان طرح تعاون دانشجویی انتخاب نموده اند می توانند مطابق قبل به واحد‌ مرودشت مراجعه نموده و امتحان دهند.

دانشجویانی که تا کنون به دلیل مشکلات مالی نتوانسته اند انتخاب واحد کنند اما با هماهنگی استاد از کلاس ها به طریق متفاوت مجازی استفاده نموده اند با توجه به تغییر تاریخ امتحان با هماهنگی حوزه مالی دانشگاه و شماره های کارشناسان آموزش که در اختیار گذاشته خواهد شد (در سایت دانشگاه) می توانند نسبت به انتخاب واحد اقدام کنند.

در خصوص بدهی دانشجویان باز شدن فایل آنها جهت مشاهده کارت ورود به جلسه مطابق تصمیم استان بصورت زیر عمل خواهد شد:

برای کارشناسی تا بدهی ۵۰۰ هزار تومان، کارشناسی ارشد تا بدهی ۱ میلیون تومان و در مقطع  دکتری تا بدهی  ۱ و نیم میلیون تومان فایل آنها باز می باشد.

ضمنا سه خط تلفن هم از امور شهریه و مالی و دیگر مشکلات مالی به دانشجویان برای واریز در سایت دانشگاه قرار داده خواهد شد.

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت

انتهای پیام/