اخبار مهم » بهداشت » درمان » سلامت
کد خبر : 5792
شنبه - ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳

از آژیر خطر کرونا تا ممنوعیت برگزاری تجمعات در شهرستان مرودشت

همگام با سایر شهرستان ها برگزاری هر گونه مراسم عروسی، عزا و برپایی اجتماعات در شهرستان مرودشت ممنوع شد.

از آژیر خطر کرونا تا ممنوعیت برگزاری تجمعات در شهرستان مرودشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیدان به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشتی، درمانی و آموزشی شهرستان مرودشت، رئیس این شبکه گفت: متاسفانه طی روزهای اخیر، آمار مبتلایان به کرونا و تعداد موارد بستری در بیمارستان با علایم بیماری کرونا در این شهرستان بصورت نگران کننده ای رو به افزایش بوده و علت اصلی آن نیز برگزاری تجمعات،رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است.

مجید اکبرزاده همچنین برگزاری هرگونه مراسم همراه با تجمع اعم از «عروسی، ترحیم، میهمانی و…» را تهدید علیه بهداشت عمومی دانست و افزود: با برگزار کنندگان این مراسمات مطابق قانون برخورد خواهد شد.

وی با تاکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک به عنوان یکی از راه‌های مهم پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های ابلاغی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در همه ادارات،بانک ها،اصناف و اماکن تجاری برای کارکنان و ارباب رجوع الزامی است.

رئیس شبکه بهداشتی، درمانی و آموزشی مرودشت عنوان کرد: شیوع بیماری کرونا در شهرستان مرودشت در آستانه وضعیت قرمز است و در صورت ادامه این روند شاهد برقراری محدودیت های سختگیرانه تری در سطح شهرستان خواهیم بود.

انتهای پیام/