اخبار مهم » پیشخوان
کد خبر : 5889
شنبه - ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷

ابتلای ۴۰ نفر به کرونا در یک جشن عروسی در مرودشت

اکبرزاده گفت: بر اساس اطلاعات به دست آمده ۴۰ نفر در یک جشن عروسی در شهرستان مرودشت  به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند.

ابتلای ۴۰ نفر به کرونا در یک جشن عروسی در مرودشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیدان به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشتی درمانی و آموزشی شهرستان مرودشت،مجید اکبرزاده رئیس این شبکه بر رعایت دقیق موازین بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی تاکید کرد.

اکبرزاده گفت: بر اساس اطلاعات به دست آمده ۴۰ نفر در یک جشن عروسی در شهرستان مرودشت  به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند.

وی عنوان کرد :این جشن هفته گذشته در شهرستان‌  برگزار شده و شرکت‌کنندگان در آن به دلیل بی توجهی به پروتکل‌های بهداشتی و شرکت در تجمعات بیمار شده و کار درمان آنان در جریان است.

رئیس شبکه بهداشتی درمانی و آموزشی شهرستان مرودشت گفت: متاسفانه ٢ نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه بستری شده و حال عمومی وخیمی دارند.

وی ادامه داد: این روز‌ها شاهد تردد ماشین‌های عروس در سطح شهر هستیم که این بی توجهی باعث می‌شود مردم با حضور در تجمع‌ها به سرعت به ویروس مبتلا شوند بنابراین به همگان توصیه می‌شود و همچنان فاصله اجتماعی را رعایت و از حضور در مکان‌های شلوغ و تجمعات جدا خودداری کنند.

اکبرزاده گفت: فعالیت تالار‌ها درشهرستان ممنوع است، اما برخی بدون توجه به موازین بهداشتی و با زیر پا گذاشتن حقوق سایر شهروندان در منازل جشن برپا می‌کنند که باعث گسترش هر چه بیشتر بیماری کرونا میشوند.

این مقام مسئول تصریح کرد: حفظ سلامت شهروندان یکی از اولویت های اصلی ما در شرایط بحرانی کنونی است، در این راستا طبق ابلاغیه ستاد استانی  مبازره با کرونا و هماهنگی به عمل آمده با دادستان محترم شهرستان مرودشت صاحبان مراسم عروسی در منازل با اتهام و جرم  تهدید علیه بهداشت عمومی جامعه  تحت پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت .

انتهای پیام/