به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیدان به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، سرهنگ اسماعیل زراعتیان اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی منجر به قتل در یکی از محلات شهر مرودشت، بلافاصله ماموران در محل حاضر شدند.

سرهنگ زراعتیان افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند فردی ۳۹ ساله از ناحیه کشاله ران مورد اصابت گلوله قرار گرفته و درحالی که نفس‌های آخر را می‌کشید به ماموران گفت: خواهر زاده‌اش به وی شلیک و با خودرو پژو ۲۰۶ متواری شده است.

وی با اشاره به اینکه فرد مجروح حین انتقال به بیمارستان فوت کرد، افزود: سریعاً اکیپ‌هایی برای دستگیری قاتل تشکیل و مسیرهای فرعی شهر مورد بازرسی قرار گرفت که در یکی از خروجی‌ها، خودرو قاتل مشاهده و به محض رویت ماموران با سرعت متواری شد.

رئیس پلیس مرودشت افزود: ماموران به تعقیب خودرو پرداختند و پس از پیمودن مسافتی تعقیب و گریز آن را توقیف و قاتل ۳۵ ساله را سریعا دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتل پس از قتل دایی خود هنگام فرار در یکی از خیابان‌های سطح شهر، ۲ نفر دیگر را نیز با شلیک اسلحه مجروح کرده بود، خاطر نشان کرد: در تحقیقات اولیه علت و انگیزه قتل را اختلاف حساب عنوان کرد.

سرهنگ زراعتیان با بیان اینکه در این خصوص یک قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز کشف شد، به شهروندان توصیه کرد: هنگام عصبانیت همواره خشم خود را کنترل و بدون هیچ گونه اقدامی، محل را ترک و از انجام هرگونه نزاع و درگیری بپرهیزید تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

انتهای پیام/