اخبار مهم » بهداشت » پیشخوان » پیشنهاد ویژه » درمان » ویژه
کد خبر : 6409
چهارشنبه - ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
در بخش سیدان برگزار شد:

جلسه رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان مرودشت با اعضا این اتحادیه

جلسه رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه امروز ۱۵ دی ماه با اعضا این اتحادیه در بخش سیدان در سالن بخشداری برگزار شد.

جلسه رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان مرودشت با اعضا این اتحادیه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیدان، رویا عمادی رئیس اتحادیه آرایشگران ضمن تسلیت ایام فاطمیه از تلاش برای رفع موانع و تسهیل اخذ پروانه کسب خبر داد و تاکید کرد: با توجه به تعطیلی سالن های آرایش در طی دوران شیوع کرونا، هیئت رئیسه اتاق اصناف و هیئت مدیره اتحادیه از تمامی ظرفیت های ممکن برای تسهیل فعالیت آرایشگاه های زنانه استفاده می کند.

عمادی با اشاره به اینکه بخش اعظمی از مشکلات فعالین این صنف در خصوص رعایت بهداشت فردی، بهداشت و سالم سازی محیط کار می باشد بر تعامل بیشتر با اداره اماکن و بهداشت خبر داد و بر لزوم رعایت موازین بهداشتی و شرعی تاکید کرد.

وی با تاکید بر اهمیت کمک به هم‌نوع از اعضای اتحادیه دعوت نمود به پویش مجمع خیرین اصناف پیوسته و کمک به هم‌نوعان صنفی را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

رئیس اتحادیه آرایشگران تصریح کرد: در جهت رفع مشکلات سالن‌دارانی که سرپرست خانوار هستند اقدامات صورت گرفته که پاسخگوی نیازها نبوده و می‌طلبد که نهادهای دولتی و مسئولین مربوطه با همت و با ارائه بسته های حمایتی مانند وام های کم بهره به بازگشت سریع تر این صنف به شرایط قبل از شیوع کرونا کمک کنند.

خبرنگار: محمد رحیمی

پایان خبر/