اخبار مهم » پیشخوان » پیشنهاد ویژه » سلامت » ویژه
کد خبر : 6595
شنبه - ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳

طرح مبارزه با خرده فروشان در مرودشت اجرا شد

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری و جمع‌آوری ۱۰۰ خرده فروش و معتاد متجاهر در اجرای طرح مبارزه با خرده فروشان در این شهرستان خبر داد.

طرح مبارزه با خرده فروشان در مرودشت اجرا شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیل طلوع سیدان؛ فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری و جمع‌آوری۱۰۰ خرده فروش و معتاد متجاهر در اجرای طرح مبارزه با خرده فروشان در این شهرستان خبر داد.

فرشید زینلی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان کرد: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، طرح برخورد با خرده فروشان و جمع آوری معتادان متجاهر توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری سایر رده های انتظامی طی یک ماه گذشته به اجرا در آمد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح، ۵۸ معتاد متجاهر جمع‌آوری و با هماهنگی مرجع قضائی به اردوگاه‌های ترک اعتیاد معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مرودشت با اشاره به سایر نتایج طرح، ادامه داد: ۴۲خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر و ۱۸کیلو و ۷۳۲گرم انواع مواد مخدر و ۱۳ هزار و ۱۲۰عددانواع قرص‌های غیرمجاز ،۴۰عدد پایپ و۸۰ حقه وافورنیز از آنان کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ زینلی تصریح کرد: در این طرح ۳دستگاه خودرو متعلق به خرده فروشان که به وسیله آن اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می کردند، نیز توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به ابراز رضایت کامل عموم مردم از اجرای چنین طرح‌ها، بر همکاری و مساعدت بیشتر شهروندان تاکید و خاطر نشان کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده پاتوق‌های فروشندگان مواد مخدر و یا هرگونه فعالیت غیر قانونی و مشکوک که منجر به آسیب‌ها و جرائم اجتماعی می شود، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/