اخبار مهم » پیشخوان » ویژه
کد خبر : 6731
پنجشنبه - ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰
فرمانده انتظامي مرودشت خبر داد:

دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش سابقه‌دار و کشف ۲ قبضه اسلحه غیرمجاز خبر داد.

دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در مرودشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیدان؛ فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش سابقه‌دار و کشف ۲ قبضه اسلحه غیرمجاز خبر داد.
سرهنگ “فرشید زینلی” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: در اجرای طرح‌های مبارزه و مقابله با اراذل و اوباش، ماموران انتظامی مرودشت به همراه کارکنان سپاه پاسداران از حضور و فعالیت مجرمانه یک نفر اراذل و اوباش مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اشراف اطلاعاتی، محل شرارت این اراذل و اوباش شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در یک عملیات موفق پلیسی دستگیر شد.
فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این اراذل و اوباش ۲ قبضه اسلحه جنگی کلاش و کلت کمری به همراه ۲۹ تیر مربوطه کشف شد، گفت: در سوابق متهم جرایمی از قبیل نزاع و درگیری به چشم می‌خورد.
سرهنگ “زینلی” با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی وازآن طریق روانه زندان شد، تصریح کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد این مهم را خدشه‌دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه‌رو خواهد شد.