به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیدان، حمیدرضا ایزدی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان اظهار داشت: سهمیه استان فارس در بحث کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان شامل برنج، شکر، مرغ و گوشت قرمز ابلاغ و از روز گذشته توزیع آن آغاز شده است.
وی با اشاره به قیمت‌ مصوب این کالاها برای مصرف‌کننده گفت: برنج با قیمت ۸۰۰۰ تومان، شکر با قیمت ۵۹۰۰  تومان، مرغ منجمد با قیمت ۱۲۰۰۰ تومان و گوشت قرمز با قیمت ۴۲۰۰۰ تومان در بازار عرضه می‌شود.
رئیس سازمان صمت استان فارس با اشاره به مراکز توزیع افزود: فروشگاه‌های زنجیره‌ای مواد غذایی، شرکت‌های تعاونی مصرف، واحدهای صنفی مرتبط و اتحادیه‌ها از جمله مراکزی هستند که مردم می‌توانند برای تامین کالای مورد نیاز خود به آنها مراجعه کنند.
ایزدی با تاکید بر اینکه هیچ مشکل و کمبودی در تامین کالاها وجود ندارد، بیان کرد: سهمیه بسیار خوبی برای استان فارس در نظر گرفته شده و ستاد تنظیم بازار نیز امروز اعلام کرد که قبل از اتمام سهمیه نامه‌نگاری شود و بلافاصله کالای مورد نیاز عرضه می‌شود.
وی با بیان اینکه در فروردین ماه هزار تن برنج توسط اتحادیه بنکداران استان توزیع شده است، عنوان کرد: سهمیه برنج استان برای ماه رمضان چند برابر شده و به دلیل ارتباط خوبی که با اصناف وجود دارد و مردم با قیمت مصوب می‌توانند کالای خود را تهیه کنند.
منبع:فارس