ابراهیم سجادیان رئیس شورای اسلامی شهر سیدان به نمایندگی از اعضاء شورای شهر در گفتگو با طلوع سیدان اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس و بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری مراسمات افطاری و سحری در سطح شهر، اقدام به جمع آوری نذورات ماه مبارک رمضان کرده ایم.

وی بر اهمیت این کار تاکید کرد و گفت: این اقدام با همکاری جامعه روحانیت، امام جمعه، مسئولین شهر و بخش، خیرین نیکوکار، هیئت امناهای مساجد و اماکن فرهنگی-مذهبی، نمایندگان اقشارمختلف و… برنامه ریزی شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر سیدان عنوان کرد: کسانی که تمایل دارند در این امر خداپسندانه شرکت کنند می توانند نذورات خود را در قالب کمک های نقدی به شماره حساب ۶۰۳۷۷۰۱۶۵۰۲۱۳۹۷۵ به نام قباداله سجادیان واریز کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: برای کمک های غیر نقدی نیز تدابیری اندیشیده شده است و علاقه مندان جهت مشارکت می توانند برای کمک های غیرنقدی خود با شماره ۰۹۱۷۳۲۹۱۲۳۷ تماس بگیرند.

سجادیان خاطرنشان کرد: نحوه توزیع کمک های مردمی بین افراد نیازمند و قشر ضعیف شهر با مدیریت روحانیون و معتمدین صورت می گیرد و پس از جمع آوری نذورات بین این اقشار توزیع می شود.

پایان/