به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیدان  به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مرودشت به مناسبت هفته سلامت مدیر آموزش و پرورش شهرستان به همراه معاون پرورشی و تربیت بدنی، معاون آموزش ابتدایی و جمعی از کارشناسان این اداره از پرستاران بخش کرونا بیمارستان شهید مطهری با اهدای گل و هدایا تقدیر کردند.

در این مراسم مرتضی چراغی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مرودشت ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی و خالصانه پرسنل بیمارستان به ویژه پرستاران بخش کرونا که ایثارگرانه مشغول کمک به بیماران هستند گفت: آنچه به مردم و جامعه آرامش می‌دهد تلاش بی وقفه و شبانه روزی و جهادی جامعه بزرگ بهداشت و سلامت میباشد که جا دارد از این خدمت صادقانه کمال تقدیر را داشته باشیم.

چراغی افزود: همه ما باور داریم که با همدلی و تلاش شبانه روزی بر شیوع این ویروس خطرناک غلبه خواهیم یافت و پیروزی در این میدان را نیز بزودی و به خواست خداوند متعال جشن می گیریم.

در ادامه دکتر هاشم شریفیان رییس بیمارستان شهید مطهری مرودشت اذعان کرد: همدلی، مهربانی و نگاه انسان دوستانه شما موجب قوت قلب پرسنل این بیمارستان در چنین روزهای سخت میشود که انشاالله با یاری خدا و پشتوانه و همراهی مردم و مسئولین کرونا را شکست خواهیم داد.

پایان/