به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیدان، به نقل از روابط عمومی  انجمن روابط عمومی های فارس،عباس باباخانی، مدیر کل روابط عمومی استانداری فارس، گفت: برای هشتمین سال است که هفته روابط‌عمومی به همت فعالان این حوزه از بیست و هفتم اردیبهشت تا دوم خرداد برگزار خواهد شد و شایسته است در طول این هفته، مردم و مسوولان بیش از هر زمان دیگری با ظرفیت‌های حوزه روابط‌عمومی برای حل مسائل و مشکلات و همچنین رفع موانع موجود بر سر راه اعتمادسازی و ایجاد رضایتمندی در جامعه آشنا شوند.

مسعود عطایی نژاد، رییس انجمن روابط عمومی فارس نیز به شرایط ویژه جهان در حال حاضر اشاره و بیان کرد: ما نیز متاثر از این شرایط هستیم، و ویروس کرونا باعث تغییرات اساسی در سبک زندگی‌ها شده از این رو شایسته است اعضای این انجمن، برنامه‌های امسال هفته روابط‌عمومی را با رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های صادر شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا برگزار کنند.

رییس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان فارس نیز با اشاره به شعار هفته روابط‌عمومی در سال ۹۹ که با عنوان «روابط‌عمومی هوشمند، انسان سالم، جامعه سالم» نامگذاری شده است، اظهار دااشت: تبلیغ و ترویج دستاوردهای ارتباطات سالم در یک جامعه از وظایف قطعی روابط‌عمومی و از شاخص‌های پیشرفت و توسعه است.

مسوول ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی فارس، دیدارهای محدود حضوری و یا گفت‌ و گوهای گسترده مجازی با مدیران ارشد و مسئولان استانی، برگزاری سمینارهای آنلاین (وبینارها) و برنامه‌های علمی از طریق فضای مجازی و تقدیر از پیشگامان عرصه روابط‌عمومی، رسانه و سلامت را از جمله برنامه‌های هفته روابط‌عمومی اعلام کرد.

وی افزود: تاکید بر مسوولیت اجتماعی در قبال زمین و انسان، مشارکت فعال در مدیریت بحران، نقش مثبت روابط‌عمومی در توسعه و ارتقای سلامت، جهش تولید و ارتقای سواد رسانه‌ای، مهمترین نتایجی است که از اجرای ویژه برنامه‌های هفته روابط عمومی در سال ۹۹ انتظار می‌رود و بی‌شک فعالان روابط‌عمومی، متناسب با امکانات و ابزاری که در اختیار دارند برای پُر بارتر شدن نتایج این هفته تلاش خواهند کرد.

باباخانی و عطایی‌ نژاد همچنین اظهار امیدواری کردند که با عادی شدن شرایط، همایش‌ها و نشست‌های علمی و صنفی این حوزه همچون سال‌های گذشته برگزار شود.

عناوین روزهای هفته روابط‌عمومی در سال ۱۳۹۹ اینگونه اعلام شده است:

بیست و هفتم اردیبهشت، به عنوان روز روابط‌عمومی و علم با هدف تاکید بر علمی شدن فرآیندهای کاری روابط‌ عمومی.

بیست و هشتم اردیبهشت، به عنوان روز روابط‌عمومی و فضای مجازی برای بهره‌گیری از امکانات فضای مجازی برای نقش‌آفرینی موثرتر روابط‌عمومی‌ها.

بیست و نهم اردیبهشت، به عنوان روابط‌عمومی و سواد رسانه‌ای با هدف ضرروت مشارکت فعال روابط‌عمومی‌ها در ارتقای سواد رسانه‌ای عموم.

سی‌ام اردیبهشت، با عنوان روابط‌عمومی و مسوولیت اجتماعی برای ترغیب و تشویق اشخاص حقیقی و حقوقی برای ایفای مسوولیت اجتماعی در قبال زمین و انسان.

سی و یکم اردیبهشت، به عنوان روابط‌عمومی و مدیریت بحران با هدف لزوم توانمندسازی روابط‌عمومی‌ها در مواجهه با بحران‌ها.

یکم خرداد ۹۹، به عنوان روابط‌عمومی و سلامت برای تقدیر از پیشگامان عرضه سلامت و مبارزان با کرونا.

دوم خرداد که آخرین روز از هفته روابط عمومی است نیز با عنوان روابط‌عمومی و جهش تولید نام گرفته است.

بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه به عنوان روز روابط عمومی و اطلاع رسانی نامگذاری شده که سرآغاز هفته‌ای به همین نام است و تا دوم خرداد ادامه دارد.

انتهای پیام/