به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیدان به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان، علی مبشری اظهار داشت : طی هفته های گذشته شاهد عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی اوره در شهرستان مرودشت توسط عده ای سودجو بوده ایم که با توجه به حساسیت موضوع ، گشت های مشترک تعزیرات حکومتی در این راستا به طور ویژه ورود کرده اند.

وی با بیان اینکه این محصول در سبد کالاهای اساسی است و فروش آن خارج از شبکه رسمی کارگزاران ممنوع است افزود : در این رابطه و طبق گزارش سازمان صمت ، یک شرکت تعاونی کشاورزی در شهرستان مرودشت مقادیر زیادی کود اوره متعلق به کشاورزان را در بازار آزاد و به قیمت گران تر به فروش رسانده است که برای رسیدگی به تخلف این شرکت تعاونی ، پرونده ای در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس میزان تخلف این شرکت تعاونی را بالغ بر ۶ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود : تعزیرات حکومتی در برخورد با افرادی که به هر نحوی در عرضه اقلام اساسی اخلال می کنند هیچگونه اغماضی نخواهد کرد و پرونده های متخلفین با سرعت و جدیت رسیدگی خواهد شد.

مبشری گفت:از شهروندان تقاضا داریم چنانچه از عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی اطلاعاتی دارند موضوع را به سامانه ۱۲۴ سازمان صمت و یا ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ تعزیرات حکومتی اطلاع داده تا موضوع بلافاصله پیگیری شود.

پایان/