به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیدان، جلال رشیدی‌کوچی به اهمیت بررسی دقیق اعتبارنامه غلامرضا تاج گردون توسط نمایندگان اشاره و اظهار داشت: طبق وصیت‌نامه امام راحل و ظرفیت‌های قانونی که در اختیارداریم، باید پرونده اعتبارنامه تاج گردون را به‌دقت بررسی کنیم تا مبادا حقی از کسی ضایع شود.

وی افزود: مبارزه با فساد و رانت یکی از موضوعاتی است که مردم از مجلس یازدهم انتظار دارند و ما باید در همین ابتدای خط خود را با مفسدان، رانت‌خواران و متخلفان مشخص کنیم.

بنده به رد اعتبارنامه تاج گردون رأی خواهم داد

نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مورد رأی خود به پرونده تاج گردون در جلسه آتی صحن مجلس بیان داشت: طبق بررسی‌هایی که صورت داده‌ایم، بنده به رد اعتبارنامه تاج گردون رأی خواهم داد.

وی خطاب به سایر نمایندگان ازجمله ۱۷ نماینده دیگر استان فارس در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همه نمایندگان باید جلوی فساد را بگیرند و این کار باید ابتدا از خود مجلس آغاز شود، پس توصیه من به سایر نمایندگان این است که مانع از حضور فردی پرحاشیه همراه با پرونده‌ای قطور و پرحاشیه باشیم.

رشیدی‌کوچی در پایان گفت: به‌طورقطع اولویت مجلس مسائلی همچون اقتصاد و معیشت مردم است اما رسیدگی به اعتبارنامه نمایندگان نیز به‌ویژه زمانی که مباحثی همچون فساد و رانت در میان باشد، اهمیت پیدا می‌کند.

انتهای پیام/