به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیدان به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشتی، درمانی و آموزشی شهرستان مرودشت، رئیس این شبکه گفت: متاسفانه طی روزهای اخیر، آمار مبتلایان به کرونا و تعداد موارد بستری در بیمارستان با علایم بیماری کرونا در این شهرستان بصورت نگران کننده ای رو به افزایش بوده و علت اصلی آن نیز برگزاری تجمعات،رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است.

مجید اکبرزاده همچنین برگزاری هرگونه مراسم همراه با تجمع اعم از «عروسی، ترحیم، میهمانی و…» را تهدید علیه بهداشت عمومی دانست و افزود: با برگزار کنندگان این مراسمات مطابق قانون برخورد خواهد شد.

وی با تاکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک به عنوان یکی از راه‌های مهم پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های ابلاغی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در همه ادارات،بانک ها،اصناف و اماکن تجاری برای کارکنان و ارباب رجوع الزامی است.

رئیس شبکه بهداشتی، درمانی و آموزشی مرودشت عنوان کرد: شیوع بیماری کرونا در شهرستان مرودشت در آستانه وضعیت قرمز است و در صورت ادامه این روند شاهد برقراری محدودیت های سختگیرانه تری در سطح شهرستان خواهیم بود.

انتهای پیام/