به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی فارس ابراهیم کشاورز گفت: ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون از روز ۱۳ مردادماه آغاز می‌شود و داوطلبان تا روز ۲۳ مردادماه برای ثبت‌نام مهلت خواهند داشت.

 وی با اشاره به تعداد سهمیه‌های استان فارس در این آزمون گفت: ۳۶ نفر از نفرات برتر این آزمون استخدامی بعد از موفقیت در مصاحبه در بخش بیمه‌ای  و۵۶ نفر در بخش درمان تأمین اجتماعی فارس به‌کارگیری خواهند شد.
کشاورز در ادامه با اشاره به رشته‌های شغلی موردنیاز این آزمون گفت: فارغ‌التحصیلان دانشگاهی وعلاقمندان به کار در رشته‌های خدمات عمومی (راننده و نگهبان) ، اداری ، مالی ، بیمه‌ای ، فناوری اطلاعات ، پرستاری و رسته‌های بهداشت و درمان می‌توانند در این آزمون که شرایط دقیق  و  سایر اطلاعات آن هم‌زمان با شروع ثبت‌نام اعلام خواهد شد شرکت نمایند.
مدیرکل تأمین اجتماعی فارس تأکید کرد : متقاضیان می‌توانند در تاریخ یادشده با مراجعه به پایگاه های اینترنتی اداره کل تأمین اجتماعی فارس به آدرس www.fars.tamin.irو یا سازمان سنجش  به آدرس www.sanjesh.orgنسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.
انتهای پیام/