ریحانه سجادیان در جلسه تجلیل از خبرنگاران پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیدان با اشاره به اهمیت و رسالت خبر اظهار داشت: روز خبرنگار را به همه سخت کوشان این عرصه تبریک عرض می کنم و امید دارم که خبرنگاران به جایگاه اصلی خودشان دست پیدا کنند.

سجادیان گفت: علاقه به خبر باعث شده است که در جمع خبرنگاران بخش سیدان حضور پیدا کنم.

عضو هیات تحریریه پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیدان تاکید کرد: از این جهت که به مردم شهر سیدان خدمت صادقانه می کنم احساس رضایت دارم.

وی عنوان کرد: خبرنگار باید چشم بینا و گوش شنوای مردم باشد و صراحت در برخی خبرها به مذاق برخی مسئولین خوش نمی آید و حرف ها و عکس العمل هایی را شاهد هستیم اما عشق و علاقه به این حرفه باعث شده این حرف ها به چشم ما نیاید.

این فعال رسانه ای افزود: خبرنگار حرف مردم را گوش می کند اما هیچ گوش شنوایی برای شنیدن درد خبرنگار وجود ندارد.

سجادیان ضمن تشکر از بخشدار سیدان و ریاست شورای اسلامی شهر، یادآور شد: این روز و این مراسم باعث شد که حرف هایمان را به گوش مسئولین برسانیم و بگوییم در حوزه خبر کم و کاستی های فراوانی وجود دارد.

عضو هیات تحریریه پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیدان گفت: علیرغم همه بی مهری ها نسبت به عرصه خبر، در این راه پر قدرت، محکم تر و استوار تر از قبل قدم بر می داریم.

وی با بیان اینکه شهر خوب را شهروندان خوب می سازند تصریح کرد: چرا مسئولین نیازهای شهر را به درستی انجام ندهند که خبر به جای انتقاد، توصیف عملکرد باشد و بعضاً برخی مسئولین انتقاد را با تخریب اشتباه می گیرند.

انتهای پیام/