به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیدان، حجت الاسلام و المسلمین مسعود فرهادی امام جمعه بخش سیدان در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: حجاب، حیا، عفت و دفاع از ارزش‌ها از ویژگی‌های بارز حضرت زهرا (س) می باشد که قطعاً ما هم به عنوان شیعیان و پیروان اهل بیت (ع) باید در همین مسیر حرکت کنیم.

خطیب نماز جمعه بخش سیدان گفت: باید مفاسد فرهنگی را بررسی کنیم و آنها را کنار بزنیم و فرهنگ اسلامی انسانی را جایگزین کنیم.

وی با اشاره به اینکه خود نمایی زنان در مقابل مردان برای جذب و فتنه انگیزی ممنوع است تاکید کرد: این فتنه است، خیلی اشکال دارد، اشکالش فقط این نیست که این دختر یا پسر فقط به گناه آلوده می شوند بلکه این کوچکترین مشکل است و در ادامه به خانواده‌ها می‌رسد، نباید بی تفاوت بود عده‌ای برای تفریحات ناسالم خود با ظاهرهای نامناسب و بی بند و بار به این مناطق می آیند که از فضای تفریحی و امکانات شهر و منطقه استفاده کنند که اگر حرمت ها و حدود را رعایت نکنند قطعاً صدمه آن به شما و خانواده و فرزندان تان می رسد.

نباید اجازه داد فرهنگ و سیره پاک مردمان شریف، مومن، با حیا و حجاب این منطقه به خاطر عیش و نوش عده‌ای به خطر بیافتد

حجت الاسلام و المسلمین فرهادی تصریح کرد: برای حل این مسائل ها باید چاره شود و نباید اجازه داد فرهنگ و سیره پاک مردمان شریف، مومن، با حیا و حجاب این منطقه به خاطر عیش و نوش عده‌ای به خطر بیافتد.

امام جمعه بخش سیدان عنوان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی درمانده تر از همیشه است و تقریباً ۳ هفته مانده تا ترامپ با کراهت و عصبانیت کلید کاخ سفید را به بایدن ۸۰ ساله بدهد و نتانیاهو حال و روز خوشی ندارد و تظاهرات های مردمی مقابل کاخ خودش، یک دولت نصفه و نیمه ای که با مجلس شان ۳ بار منحل شده است.

وی افزود: اما در این شرایط می‌بینیم اخباری منتشر می‌شود که حکایت از تحرکات نظامی آمریکا و اسرائیل در منطقه دارد که این حرکات و سر و صداها با سه هدف عمده انجام می‌شود که سرپوش گذاشتن روی شکست های راهبردی استکبار در غرب آسیا که آبرویی برای آمریکا نگذاشته است اولین هدف است.

فضاسازی برای جلوگیری از سیلی سخت ایران که تنها دستاویز شان جنگ رسانه‌ای و روانی است سومین هدف از تحرکات نظامی آمریکا و اسرائیل در منطقه است

خطیب نماز جمعه بخش سیدان حاکم کردن فضایی از جنگ هراسی در منطقه تا با آمدن بایدن او را به عنوان یک منجی صلح طلب معرفی کنند را دومین هدف برشمرد و گفت: فضاسازی برای جلوگیری از سیلی سخت ایران که تنها دستاویز شان جنگ رسانه‌ای و روانی است سومین هدف از این تحرکات است.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی اگر چه حملات نقطه‌ای و کور دشمن بعید نیست اما آنچه که مسلم است حمله به ایران در حال حاضر بعیدتر از هر زمانی است و ما هم همانند فرموده مقام معظم رهبری را باید تکرار می کنیم که نه جنگ می شود و نه مذاکره می‌کنیم؛ تنها راه، راه مقاومت فعال و هوشمندانه است.