به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیدان، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی در این باره اظهار کرد: رسیدگی به پرونده قاتل شهید رنجبر پس از اعلام نظر دیوان عالی کشور با تعیین وقت مجدد رسیدگی در دستور کارشعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان فارس تصریح کرد: ایراد وارده به رأی بدوی فرآیند قضایی معمول و حاکی از استقلال قضات در کلیه مراجع قضایی است.

وی با بیان اینکه مطابق رأی صادره از شعبه نهم دیوان عالی کشور و پس از اظهار نظرکمیسیون تخصصی پزشکی قانونی وقتی جهت رسیدگی به پرونده تعیین شد، گفت: این پرونده در وقت مقرر رسیدگی خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی همچنین از تشکیل کمیسیون تخصصی پزشکی قانونی و اعلام نظر در خصوص سلامت روانی متهم نیز خبر داد و گفت: پیرو رأی صادره در دیوان عالی کشور کمیسیون تخصصی پزشکی قانونی تشکیل شد و مطابق این نظریه اعلام شده که متهم «در حال حاضر علائمی از اختلال عمده روانی ندارد و دارای قوه تمیز و اراده می‌باشد».

رئیس کل دادگستری استان فارس همچنین بیان کرد: در ادامه نظریه پزشکی قانونی قید شده است: «طبق بررسی شواهد در زمان ارتکاب بزه نیز وی دارای قوه تمیز و اراده بوده است».

انتهای پیام/ن