به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیدان، فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری فردی که با ۱۱ میلیون و پانصد هزار ریال چک پول تقلبی به یکی از سوپر مارکت‌های این شهرستان مراجعه کرده بود خبر داد.

فرشید زینلی در گفت‌ و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام گزارشی در خصوص مراجعه فردی اتباع بیگانه فاقد مجوز با تعدادی چک پول تقلبی به یکی از سوپر مارکت‌های شهرستان، بلافاصله مأموران تجسس کلانتری ۱۱ انقلاب برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران با تلاش مستمر و بی وقفه موفق شدند متهم را شناسایی کنند افزود: این فرد در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه در بازرسی از این فرد ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال چک پول تقلبی کشف شد تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

این مقام انتظامی از شهروندان به خصوص کسبه و بازاریان درخواست کرد ضمن استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های شناسایی چک پول به محض مشاهده موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های ‌پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

پایان خبر/