به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیدان، فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری سارقین و ۲ مالخر و کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه در این شهرستان خبر داد.

فرشید زینلی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با بیان اینکه تمام تلاش کارکنان انتظامی برای برقرای نظم و امنیت در جامعه است، اظهار داشت: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

وی به وقوع سرقت موتور سیکلت و دوچرخه در سطح شهرستان مرودشت و پیگیری موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران کلانتری ۱۲بعثت طی ردزنی و پیگیری سرقت‌ها، سارقین را با یکدستگاه وانت پیکان با پلاک مخدوش پس از گذشت ۲۴ ساعت شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه با هماهنگی قضائی این افراد به همراه ۲ نفر مالخر را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی فنی انجام شده به سرقت ۲ دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه اعتراف اعلام کردند.

زینلی با بیان اینکه اموال مسروقه کشف و به صاحبان استرداد  شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل و با حکم دادگاه روانه زندان شدند، از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشکوک، از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/