به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیدان، فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری سارق و کشف یک دستگاه خودرو سرقتی در این شهرستان خبر داد.

فرشید زینلی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی بخش سیدان هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک که پس از استعلام مشخص شد پلاک مربوط به خودرو رانا است.

وی افزود: پس از بررسی مدارک و استعلام شماره پلاک خودرو، مغایرت مشخصات ثبت شده بر روی مدارک با خودرو محرز و در بررسی بیشتر نیز مشخص شد پلاک خودرو مخدوش شده و مربوط به خودرو سرقتی می باشد و در بررسی داخل خودرو نیز تعداد دوعدد حباب چراغ سرقتی که از باغ های حوزه استحفاظی سرقت شده بود نیز کشف شد.

وی ادامه داد: متهم در بازجوئی های پلیس به سرقت خودرو و مخدوش کردن پلاک بر روی خودرو اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: خودرو کشف شده، یک هفته قبل در این شهرستان به سرقت رفته بود که مالباخته شناسایی و خودرو تحویل وی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت در پایان از شهروندان خواست ضمن رعایت آموزش ها و توصیه های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت و نصب تجهیزات ایمنی مانند دزدگیر، قفل پدال و … از به سرقت رفتن وسایل نقلیه خود جلوگیری کرده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

پایان خبر/