به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیدان، یک دستگاه خودرو سواری پراید در محور ارسنجان به مرودشت، حدفاصل روستای انجیره و حسن آباد سنجرلو واژگون شد.

در این حادثه یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام و تنها مصدوم این سانحه به بیمارستان شهید مطهری مرودشت منتقل شد.

عرض کم و یک بانده بودن این محور از یک طرف و از سوی دیگر جاده فرسوده، نامناسب و آسفالت کنده شده و پر از چاله حوادث فراوانی را رقم می زند و به جاده مرگ مشهور شده است.

یکی از مشکلات بزرگ این جاده‌ که سال‌های درازی است گریبانگیر مسافران و رانندگان این مسیر شده است وجود چاله‌های عمیق و گسترده‌ای است که جان انسان را به خطر می‌اندازد و چنانچه مسافر و یا راننده‌ای به جاده آشنایی کامل نداشته باشد موجب بروز تصادفات و مشکل ساز می‌شود.

متاسفانه تاکنون از سوی مسئولین در خصوص جاده‌ فرسوده که یکی از نیاز‌های اساسی این محور می‌باشد هیچگونه حرکت مثبتی صورت نگرفته تا هر چند وقت یکبار، خانواده‌ای به سبب ناامنی و فرسودگی این جاده‌ عزادار شود.

روستاهای بزرگ و پرجمعیت در بخش سیدان و مسیر ارسنجان به مرودشت وجود دارد که می‌طلبد جاده‌ای در خور شأن و منزلت انسان‌هایی داشته باشد که در این محور رفت و آمد می‌کنند.

مردمانی که برای کوچکترین امور خود کیلومترها مسیر را طی کرده و به مرکز شهرستان مراجعه کرده و از درمان گرفته تا خرید مایحتاج مجبورند در این محور تردد کنند و در این بین وضعیت اسفناک جاده‌ و وجود چاله‌های فراوان، فرسودگی و از بین رفتن آسفالت جاده در طول زمان سبب بروز تصادفات زیادی شده است.

امید داریم برای جلوگیری از این اتفاقات ناگوار و غم‌انگیز، تعمیر و بازسازی این محور خطرناک و فرسوده در دستور کار مسئولین امر قرار گرفته و حق و حقوق محرومیت و محدودیت‌های این منطقه را ادا نمایند.

انتهای پیام/