به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیدان؛ فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از شناسایی و دستگیری عامل کلاهبرداری ۶۰۰ میلیون ریال ارز دیجیتال خبر داد.

 فرشید زینلی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت: یکی از شهروندان با در دست داشتن مرجوعه قضائی به پلیس فتا مراجعه و اظهار داشت کیف پول الکترونیکی‌اش که حاوی ۶۰۰ میلیون ریال ارز بوده مورد سو استفاده قرار گرفته و توسط شخصی ناشناس به سرقت رفته است که بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا تحقیقات مقدماتی خود را آغاز و مطلع شدند که حساب الکترونیکی شاکی توسط دوست سابقش مورد سرقت قرار گرفته شده است و سریعا طی هماهنگی با مرجع قضائی متهم را شناسایی و به پلیس فتا احضار کردند.

فرمانده انتظامی مرودشت ادامه داد: متهم پس از روبه‌رو شدن با ادله و مستندات پلیس به جرم خود اقرار و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.ز

ینلی خاطر نشان کرد: در اختیار قرار دادن و یا افشا اطلاعات شخصی و کاربری موجب دسترسی غیرمجاز و سرقت اطلاعات یا حساب کاربری  می‌گردد؛ لذا کاربران فضای مجازی بایستی این موضوع را مد نظر قرار داده  و در صورت مواجهه با جرائم رایانه‌ای ضمن تماس با شماره ۰۹۶۳۸۰، از کاربران مرکز امـداد و فوریت‌های سایبـری مشاوره و راهنمایی بگیرند.

انتهای پیام/