به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیدان، سرهنگ” فرشید زینلی”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: در پی ارجاع پرونده ای قضایی مبنی بر هک یکی از شبکه های اجتماعی یک شهروند ، ردیابی و شناسایی عامل دسترسی غیرمجاز، در دستور کار ماموران پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: کارشناسان پلیس فتای این شهرستان با انجام اقدامات فنی و پلیسی ضمن بازگردانی صفحه شاکی، متهم موردنظر که دوست وهمکلاس شاکی بودرا شناسایی و با هماهنگی قضایی به این پلیس احضار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان “مرودشت”تصریح کرد: این متهم که دختری ۱۷ساله بود در مواجهه با مدارک و مستندات موجود بیان کرد:با استفاده از برخی برنامه های رایانه‌ای، به‌ تمامی تصاویر و اطلاعات قربانی دسترسی و با انجام تغییرات، دسترسی ادمین اصلی و صاحب صفحه  را به طور کامل قطع کرده است.

سرهنگ زینلی از تحویل متهم به دادسرا گفت و خاطر نشان کرد: مجرمان سایبری که فضای مجازی را بستر مناسبی برای دستیابی به اهداف خود قرار می‌دهند، آگاه باشند کارشناسان پلیس فتا ردپای آنان را در فضای مجازی شناسایی و با اینگونه جرائم برخورد خواهند کرد.

پایان خبر/