به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیدان، با سپری شدن ۲۱ روز از بازداشت مدیرکل ورزش و جوانان فارس و در حالی‌که در این مدت گزینه‌های زیادی برای به دست گرفتن سکان ورزش فارس مطرح شدند، اما تاکنون هیچ یک از آنان نه به عنوان سرپرست و نه به عنوان مدیرکل معرفی نشده‌اند تا ورزش فارس بلاتکلیف‌ترین روزهای تاریخ خود را تجربه کند.

در بین گزینه‌های مطرح اخیر نام علی‌رضا فارسی، دانشیار دانشکده علوم ورزشی دانشگاه شهید بهشتی تهران و فرهاد دریانوش، مدیر تربیت بدنی دانشگاه شیراز و رئیس هیات ورزش‌های دانشگاهی استان، بیشتر بر سر زبان‌ها افتاده است.

اما بر اساس اعلام منابع موثق هنوز نمی‌توان از این دو نفر به عنوان گزینه‌های نهایی مدیرکلی ورزش و جوانان نام برد؛ چرا که هنوز سایر گزینه‌ها از جمله عباس حاجی‌زاده و محمد جعفری شانس تکیه بر صندلی مدیریت ورزش فارس را دارند و از آنها نیز برنامه خواسته شده و هنوز گروه‌هایی به دنبال رایزنی برای آنان هستند.

ظاهرا هنوز استاندار فارس و نمایندگان استان بر سر گزینه‌ای به توافق نرسیده‌اند، اما بر اساس شنیده‌های ما در این هفته مدیرکل ورزش و جوانان فارس معرفی خواهد شد.

نکته‌ای که در این بین از اهمیت بالایی برخوردار است هرچه زمان بیشتر بگذرد این ورزش فارس است که بیشتر متضرر می‌شود و شایسته است تا وزیر ورزش و جوانان، استاندار و نمایندگان فارس بر اساس شایسته‌سالاری بر سر گزینه‌ای به توافق برسند.

انتهای پیام/