به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیدان، رهام پیکری با اشاره به آتش‌سوزی انبار  آذوقه و علوفه گاوداری واقع در روستای زنگی‌آباد مرودشت گفت: به‌محض اطلاع از وقوع حادثه همه عوامل ایمنی و آتش‌نشانی مرودشت در محل حادثه حضور یافتند و به اطفای حریق پرداختند.

 وی با اشاره به حضور ۵۰ نیروی امدادی و آتش‌نشانی در اطفای حریق این گاوداری، افزود: به علت گستردگی آتش و احتمال سرایت طعمه‌های حریق به محل نگهداری گاوها، با هماهنگی به‌ عمل‌ آمده عوامل ایمنی و آتش‌نشانی مجتمع پتروشیمی شیراز همچنین دهیاران دو روستای کناره و گرم‌آباد به سرعت در محل حادثه حاضر شده و به اطفای حریق کمک کردند.

فرماندار مرودشت بابیان اینکه سه هزار گاو شیری و پرورشی در این واحد گاوداری نگهداری می‌شود، اضافه کرد: علاوه  بر از بین رفتن ۷۰۰ تن کاه و علوفه دام‌ها به بخشی از تجهیزات و سازه‌های گاوداری خسارت وارد شد که در این زمینه نزدیک به دو میلیارد تومان خسارت پیش‌بینی‌شده است.

پیکری با اشاره به اینکه علت آتش‌سوزی هنوز مشخص نشده و در حال بررسی است، بیان کرد: به علت فشردگی و حجم بالای علوفه مهار آتش تا ۱۰ صبح ادامه داشت که با تلاش نیروهای آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آتش به‌ صورت کامل مهار شد.

انتهای پیام/