به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیدان، انتخابات فدراسیون همگانی قرار است ۲۵ تیرماه برگزار شود اما تخلفات وزارت ورزش برای برگزاری این مجمع همچنان ادامه دارد.

مهرماه سال گذشته ثبت‌نام از نامزدها صورت گرفت و افشین ملایی مدیرکل همگانی وزارت ورزش که سرپرستی فدراسیون را برعهده داشت با اعلام کاندیداتوری از سرپرستی کنار رفت اما فعالیت او همچنان ادامه داشت به طوری که باعث شد تا برخی نامزدها با ارسال نامه‌ای به وزیر ورزش به این تخلفات اشاره کنند هر چند پاسخی از وزیر ورزش دریافت نکردند.

عدم برگزاری انتخابات به مدت طولانی، حضور ۲ نامزد در وزارت ورزش و هیات رئیسه و … از مواردی بود که نامزدها به آن اعتراض داشتند. اوج تخلفات وزارت ورزش نوشتن دستورالعمل جدید برای برگزاری انتخابات همگانی بدون تایید اساسنامه جدید مشترک فدراسیون‌های ورزشی بود که دخالت وزارت ورزش را به صورت کامل نشان می‌داد و عدالت در انتخابات را زیر سوال می‌برد. با انتشار این دستورالعمل در خبرگزاری فارس، ۲ روز بعد وزارت ورزش این دستورالعمل را لغو کرد.

بعد از اعلام تاریخ برگزاری انتخابات، موضوع معرفی اعضا مجمع مطرح شد. شنیده‌ها حاکی از این است یکی از نامزدها که در وزارت ورزش هم پست مهمی دارد به همراه سرپرست دبیری لیست اعضای مجمع را نوشته‌اند که همین موضوع باز هم اعتراض نامزدها را به دنبال داشت.

این سوال مطرح شده چگونه یک کاندیدا می‌تواند لیست اعضای مجمع را معرفی کند در حالی که خود برای گرفتن پست ریاست فدراسیون رقابت دارد؟ آیا وزارت ورزش در برگزاری انتخابات به دنبال برقراری عدالت است؟ باید منتظر بود و دید وزارت ورزش چگونه این انتخابات را برگزار می‌کند.

انتهای پیام/