به گزارش پایگاه خبری تحلیل طلوع سیدان؛ فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری و جمع‌آوری۱۰۰ خرده فروش و معتاد متجاهر در اجرای طرح مبارزه با خرده فروشان در این شهرستان خبر داد.

فرشید زینلی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان کرد: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، طرح برخورد با خرده فروشان و جمع آوری معتادان متجاهر توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری سایر رده های انتظامی طی یک ماه گذشته به اجرا در آمد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح، ۵۸ معتاد متجاهر جمع‌آوری و با هماهنگی مرجع قضائی به اردوگاه‌های ترک اعتیاد معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مرودشت با اشاره به سایر نتایج طرح، ادامه داد: ۴۲خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر و ۱۸کیلو و ۷۳۲گرم انواع مواد مخدر و ۱۳ هزار و ۱۲۰عددانواع قرص‌های غیرمجاز ،۴۰عدد پایپ و۸۰ حقه وافورنیز از آنان کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ زینلی تصریح کرد: در این طرح ۳دستگاه خودرو متعلق به خرده فروشان که به وسیله آن اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می کردند، نیز توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به ابراز رضایت کامل عموم مردم از اجرای چنین طرح‌ها، بر همکاری و مساعدت بیشتر شهروندان تاکید و خاطر نشان کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده پاتوق‌های فروشندگان مواد مخدر و یا هرگونه فعالیت غیر قانونی و مشکوک که منجر به آسیب‌ها و جرائم اجتماعی می شود، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/